Close but no cigar, Miss B

Beyonce är med i en intervju i Allure magazine där hon försöker förföra mig med sexiga bilder på sina omänskliga kurvor. Hon har gjort sådana här saker för mig ända sedan jag var negativ om henne i ett inlägg förra året. Jag var på väg att släppa in henne i mitt hjärta igen tills jag läste i intervjun att hon vill ha barn med Jay-Z. Hur ska jag låta dig tillfredsställa mig medan du är gravid med en annan mans barn, kvinna? Ibland känns det faktiskt som att hon inte tar det här på allvar. Hennes förföriska bilder i all ära, men hon vågar inte gå hela vägen med det och bara gå ner på mig. “A lot of bark, but no bite”, som man säger i liknande situationer, men som vid närmare eftertanke inte passar i scenarion relaterade till oralsex.

Published in: on 20/01/2010 at 17:34  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/01/20/close-but-no-cigar-miss-b/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

