Ung och dum

Nu kommer det verka som att jag bara har läst grejer om Haiti idag, men jag lovar att jag faktiskt har letat efter bilder på lättklädda brudar hela dagen, men de där jävla haitianerna är överallt. Taylor Momsen är med i Gossip Girl, och blev tillfrågad av OK! ifall hon planerar att donera pengar till de drabbade på Ön Som Gud Glömde. Liksom man förväntar sig att någon född den 26e juli 1993 ska göra så svarade Taylor med ett idiotiskt och egocentrisk uttalande om att hon mest tänker på det hon själv håller på med och inte riktigt bryr sig om Haiti. Och varför skulle hon? Hon har antagligen tillräckligt med bekymmer själv med tanke på att hennes lammköttstatus får Miley Cyrus att se ut som Demi Moore. Och med bekymmer menar jag förstås snuskiga gubbar och pedofiler. Föreställ dig själv om jordbävningen var en invasion av snuskiga gubbar istället. Det skulle vara mycket värre. Fan, 93 är inte alls länge sedan.. den här artikeln får mig att må konstigt..

Published in: on 17/01/2010 at 22:01  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/01/17/ung-och-dum/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Jag mår bra, 93 funkar.

  2. vad bra för dig. lycka till med det!


Leave a Reply

