Incognito

Jag hittade en artikel om Madonna och hennes boytoy Jesus Luz i New York med bilden ovan. När jag hittade den blev jag helt ställd eftersom Madonna ser bättre ut än vad hon har gjort de senaste 13 åren. Den där masken funkar för henne. Men jag tänkte även på att det där kanske inte alls är Madonna. Hur ska jag veta att det där inte är någon random kvinna i New York som fryser, vars bild nu publiceras på nätet för att en skvallersida ska tjäna pengar? Jag kom fram, efter att ha tänkt noga sedan jag skrev den förra meningen, att det inte går att veta. Så nu kommer ett foto på Marissa Miller och mig där vi leker en lek vi kallar för “Extreme religion, extreme pleasure”. Två kan spela det här spelet, Splash News!

Published in: on 08/01/2010 at 14:26  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/01/08/incognito/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

