It’s a hard knock life

Lindsay Lohan blev fotad av paparazzi medan hon festade på en yacht i St Barths över nyår. En yacht i St Barths. Vet du vad Lindsay har gjort på senaste tiden för att tjäna pengar? Jag kan komma på en film som hon har medverkat i som jag vet har gått på bio, och det är “The Parent Trap” som släpptes 1998. Jag skojar inte ens, jag kollade upp henne på imdb och jag känner igen två namn på listan över saker hon har gjort under 2000-talet; serierna “That 70s Show” och “Ugly Betty”, i vilka hon bara gästade. Varför har hon råd att festa på en jävla yacht, medan jag satt på en hemmafest och drack smuggelöl från Tyskland? Jag har ingenting emot att se folk som George Clooney, Angelina Jolie, eller Samuel L Jackson festa på yachter hela tiden, men Lindsay har ungefär lika mycket stjärnstatus som en kondom i fängelset. Jag vet inte riktigt varför, men den liknelsen känns väldigt vettig i det här sammanhanget.

Published in: on 04/01/2010 at 15:46  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/01/04/its-a-hard-knock-life/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

