I’m blue, dabadibadaba

James Camerons storfilm om smurfar på crack, Avatar, har dragit in en miljard dollar på bara tre veckor. Alltså $1 000 000 000. Det är nio jävla nollor! Jag har inte själv sett den här filmen, men jag har fått höra av folk att den är grym. Men att den är på god väg att göra Bill Gates till sin bitch var inte någonting jag såg komma. Det är bara den femte filmen som lyckas dra in så mycket pengar, och den gör det på tre sketna veckor. Jag har hållit på med wtmfd i typ 40 veckor och dragit in minus 300 kronor. Jag vet inte vad James gör annorlunda, men det känns som att jag borde kolla upp den där filmen lite noggrannare.

Smurfjävlar…

Published in: on 04/01/2010 at 18:50  Comments (2)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/01/04/im-blue-dabadibadaba/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Det tråkiga är ju att filmen suger balle…

  2. Filem var bra men inte så WoW! som alla säger. Historien har man sett förut massa gånger, t.ex pocahontas. Men värd att se är den =)


Leave a Reply

