Sista dagen/God jul

Idag är det sista dagen att gissa på vem som vinner HWY09 och vara med och tävla om en biobiljett. Ida Ljungqvist ler på Palms eftersom hon har kommit upp i delad ledning med Marissa Miller. Hon har sagt i en intervju nyligen att det är det bästa som har hänt henne sedan hon föddes. Jag behöver inte ange en källa, du vet att jag aldrig skulle ljuga för dig. Rösta här och gissa vinnaren på facebookgruppens wall!

I övrigt kanske du har reagerat över att det är så få inlägg de senaste dagarna. För att förstå varför vill jag att du börjar plugga på heltid och därmed också behöver jobba varje sekund när det är lov. Sen vill jag att du tänker på att hemsidan du driver ger mycket mindre pengar än det där jobbet jag pratade om. Därefter vill jag att du ska prioritera. Hör av dig om hur det gick, så skriver jag så mycket jag kan under tiden.

God jul!

Published in: on 24/12/2009 at 12:37  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/12/24/sista-dagengod-jul/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

