Yes, sir, very sneaky

Här är Marissa Miller backstage på Victorias Secrets Fashion Show i $3 000 000-bh’n. Och om den meningen inte räcker så håller hon också på att rätta till $3 000 000-bh’n samtidigt. När jag kollade på den här bilden så tyckte jag att den var tagen från en konstig vinkel som fick hennes ansikte att verka lite mindre attraktivt än vanligt. Jag insåg snabbt att jag inte är homosexuell och slutade bry mig om såna småsaker, samt fokuserade på de större, mer viktiga sakerna som presenteras i bilden. Det var 17 tuffa millisekunder i mitt liv. Nu när jag har kunnat få ut mina tankar i text till dig så känns det mycket bättre. Det och att jag sitter med resten av backstagebilderna framför mig. Det hjälper också.

Published in: on 18/12/2009 at 14:05  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/12/18/yes-sir-very-sneaky/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

