För i helvete…

Bilden ovan på Rihanna är från en sida som betalar för sina bilder google hennes medverkan i GQ som kommer i januari. Dessutom har Rihanna släppt singel nummer två från sitt nya album, “Rated R”. Låten heter “Hard” och du kan se den nya videon här. Jag vet att jag har pratat om det här förut, men Rihannas klädsmak förvirrar mig mer och mer. När jag kollar på den här videon så vet jag inte om jag ska bli “Hard” eller om jag ska plocka fram mina Transformers och leka krig. Jag trodde att efter att jag skrev om vårt “problem” första gången så skulle hon visa lite bättring, med tanke på att vi är så nära och att hon absolut inte vill att jag ska störa mig på henne på något sätt. Men nej nej. Så nu har jag bestämt mig för att sluta raka benen, för jag vet att det irriterar henne, så får vi se vem som onanerar sist. Skrattar! Jag onanerar inte, jag leker med Transformers!

Published in: on 18/12/2009 at 14:21  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/12/18/for-i-helvete/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

