Bullocks!

Imorgon (19 december) är det min brors födelsedag. Han har alltid haft någon grej för Sandra Bullock, så till hans ära har jag fått tag på Sandra och bett henne signera ett foto åt honom. Han är inte så bra på det här med datorer, så han kommer antagligen inte hitta adressen till bilden, vilket gör att det här kanske kan funka. Vad som är speciellt med Sandra Bullock har jag aldrig förstått, men han växte å andra sidan upp innan bredband hade slagit ut ordentligt, så han fick nog aldrig chansen att se folk som Bar Rafaeli varje dag. För att fylla det här inlägget med någon form av innehåll annat än mitt ordbajsande så kan du här kolla en video där Sandra blir sminkad till att se ut som ett fattigt luder av någon tjock och äcklig kvinna som kallar sig för Baby Smiley. Visst var det bättre när det bara var mitt ordbajs?

Grattis på födelsedagen, brorsan!

Published in: on 18/12/2009 at 14:38  Comments (1)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/12/18/bullocks/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. mmmm Sandra…*dregel*


Leave a Reply

