Drägg

Kid Rock har alltid varit en liten slyna, men nu läggs han till på samma lista som bland andra Metallica är med på, efter att tillsammans med Dave Grohl ha stämt en liten bar i Ohio för att de spelar deras musik “utan tillstånd”. Metallica dog för mig när de visade sina bakåtsträvarfötter under stämningen av Napster. Napster riskerade givetvis de miljarderna de redan hade tjänat in och de fullsatta konserterna som drog in nya miljoner varje vecka. Eller inte. Det är synd eftersom jag faktiskt uppskattar Metallicas musik. Kid Rock däremot. Han är så värdelös och efterbliven att han borde vara glad att någon ens hört talas om honom som artist. Att stämma en liten bar (Malloon’s Grill & Bar i Canton, Ohio) som uppskattar ens musik och spelar den för sina gäster är som att slänga maten på mamma efter att hon lagat den åt en. Ja, jag förstår att den liknelsen sög, men det jag försöker säga är att utan folk som de i baren så skulle Kid Rock inte existera, så bränn ner baren! Det där blev konstigt, men ändå logiskt på något sätt..

Published in: on 14/12/2009 at 13:47  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/12/14/dragg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. DU suger!
    Isf skulle Dr. Dre vara död för dig också för det var han och Lars Ulrich i Metallica som tillsammans stämde Napster.
    + att då skulle du inte någonsin ha hört talas om Eminem eller många av dom andra som Dr. Dre hittade efter att han “dog”.

    • nevertheless är de alla bajs som försöker sakta ner utvecklingen. tänk om alla gjorde som dom, då skulle jag aldrig ha några bilder på den här sidan för att alla skulle gnälla på mig, och wtmfd skulle bara bestå av mina texter och dina dissar. sjukt oestetiskt!

      alla dina kommentarer hamnade i “spam” för övrigt, vet inte varför, men jag har avspammat dig nu, så ös på :p


Leave a Reply

