Dagens dubbel

Rihanna har skaffat sig en ny tatuering precis under nyckelbenet som säger “nossel a syawla ,eruliaf a reveN”, vilket är helt efterblivet för alla utom för folk som står bakom henne när hon står framför en spegel. Och henne. Varför skriver jag artiklar när kändisar tatuerar sig? Det finns absolut ingenting intressant eller roligt att berätta om det här. Hon skaffade en tatuering, den är personlig för henne, jag vet/bryr mig inte om varför, och där tar det slut. När jag ändå har börjat skriva kan jag väl berätta att det har läckt ut nakenbilder på Megan Fox som ska ha stulits från hennes dator. Men det finns en hake. Historien är inte sann och det är inte Megans kropp på bilderna, utan det är Mr. Photoshop som har varit framme. Jag skulle kunna länka till en hemsida med de bilderna, men om du inte klarar av att googla fram fake nakenbilder på Megan Fox så vet jag ärligt talat inte om du är redo för att utforska direktlänkarnas värld heller.

Published in: on 10/12/2009 at 14:34  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/12/10/dagens-dubbel/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

