So so easy…

Katy Perry har  tydligen varit ihop med någon kille som heter Russell Brand sedan september i år. Vem är Russell Brand? Jag känner igen namnet, men jag tror att det är mest eftersom jag känner igen namnen Russell och Brand separat. Hur kan en kille som ser ut som The Caveman i Geicos reklamer få en tjej som ser ut så här? Jag frågade oraklet (google) och fick svaret “prostitution”, men jag tror att det är mer komplicerat än så. Jag läste dessutom att Russell nu ska skaffa ett pass till sin katt så att han kan ta med sig den till USA (han är från Storbritannien) och bo med Katy utan att behöva vara ifrån katten. Jag vet inte hur det funkar i USA, men sist jag försökte ta med mig ett djur till en prostituerad blev det ett jävla liv om det, så jag tror inte att prostitution är hemligheten här.

Published in: on 07/12/2009 at 16:26  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/12/07/so-so-easy/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

