Booz’n’Stuff

Kate Beckinsale och någon annan tjej som jag inte kände igen namnet på, och antagligen inte kommer att bry mig om innan jag upptäcker bikinibilder på henne eller något, är med i de nya reklamerna för Absolut Vodka. Finns det någonting bättre än sexiga, lättklädda tjejer som gör reklam för sprit? Jag menar, vanligtvis är ekvationen Sexig Tjej + Sprit = Sexig Lättklädd Tjej, men nu skippar man förbi den tråkiga delen där man måste låtsas vara intresserad av saker som kommer ut från hennes mun (när alla vet att den enda relevanta riktningen är in) och får hela paketet på en stor affisch. Ibland tänker jag att jag borde skriva en uppföljare till The Game, med tanke på hur pass bra jag förstår kvinnor.

Published in: on 05/12/2009 at 19:41  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/12/05/booznstuff/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

