Fore!

Jag kan inte säga att jag har kollat upp storyn mer sedan sist, men från att scrolla förbi rubrikerna så har jag förstått att Elin Nordegren inte bankade skiten ur Tiger Woods med en golfklubba för att han kraschade bilen. Hon gjorde det för att han hade sex med en eller flera andra kvinnor, bland annat någon strippa som heter Jaimee Grubbs. Man måste beundra staken hos Elin. 99 % av kvinnor hade accepterat att killen är otrogen med tanke på att han är god för ca 100 baziljoner (mycket pengar, tro mig) och att hon antagligen aldrig kommer att ha chansen på någon som honom igen. Här skulle det passa att jag på ett roligt sätt erbjuder mig att vara Elins rebound, men hon svingade precis en golfklubba mot sin kille, fuck that shit!

Published in: on 02/12/2009 at 23:47  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/12/02/fore-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

