Chubbychubbychubbychubby

Ashley Simpson gjorde debut på Broadway i helgen och Jessica Simpson visade sitt stöd genom att klä sig i en tubsocka. Om det här inte får folk att sluta säga att Jessica är “kurvig” och inse att hon faktiskt är “tjock”, så har Hollywood flippat ur totalt. Jag försöker inte vara taskig mot henne eller något, för det är ingenting att oroa sig för. Visst är hon tjock och skulle kunna göra youtubevideos som konkurrerar ut den där ungen, men det är ingenting att skämmas för. En gång var jag lat en sommar och festade för mycket utan att träna eller äta rätt och två av mina åtta magrutor började se ut som att de sitter ihop. Men några hårda passa på gymmet gav mig min gamla form tillbaka.

Published in: on 02/12/2009 at 11:52  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/12/02/chubbychubbychubbychubby/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

