Sharing is Caring! II

Jag skrev för ett par veckor sedan om att ett sex tape med Carmen Electra hade läckt ut på nätet. Det klippet som dök upp då var en introduktion till något väldigt lovande, men nu kom del två ut på nätet och kolla på den där skiten! Det hela var en reklam för någon Van Gils! Hur kan en människa bete sig så oetiskt och sjunka så lågt som Carmen och de andra medverkande gjorde? Förstår de inte hur mycket tid jag har lagt ner på att hitta hela filmen? Jag har hamnat efter i skolan, tappat kontakten med båda mina vänner, och som att det inte räcker så har jag struntat i all annan porr medan jag har varit ute efter den här inspelningen. Två veckor utan porr är som fyra veckor utan vatten, fast värre, för om man var tvungen att klara sig utan vatten skulle man i alla fall kunna dricka läsk. Vad ska jag göra utan porr? Ha sex på riktigt, eller?!

Published in: on 01/12/2009 at 16:10  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/12/01/sharing-is-caring-ii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

