AA, den bra versionen

Alessandra Ambrosio pryder framsidan till den spanska (antar jag, varför skulle man skriva på spanska nån annanstans?) tidningen DT, och ibland räcker det med bara en sådan liten grej för att skriva ett inlägg. Varför ska man alltid behöva komplicera och hitta saker som är intressanta på riktigt när Alessandra finns? En vis man sade för flera år sedan till mig att de simplaste sakerna ofta är de mest givande, speciellt om de innehåller bilder på halvnakna kvinnor vars yrke endast handlar om att se bra ut. Jag förstod inte hur det var svar på vilken högskola jag skulle söka till, men de orden har följt mig genom åren och gjort mig till den maktsymbol som jag idag är. Tack, pappa!

Published in: on 01/12/2009 at 15:51  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/12/01/aa-den-bra-versionen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

