My name is Ria!

Vissa dagar är riktigt roliga och intressanta i kändisvärlden. Det händer sjukt många kul saker som jag kan skriva om och få dig att skratta och skratta i timmar! Idag har någon fotograferat Bai Ling medan hon kliver ur en bil och visar sina trosor. Bai Ling är givetvis mest känd för sin roll som gängcrackhoe (det är ett riktigt yrke, kolla upp det) i Crank 2. Jag baserar det uttalandet på att jag inte har sett henne i någonting annat och att jag är alldeles för ledsen över att jag inte hittade någonting bättre att skriva om ikväll, så jag orkar absolut inte kolla upp henne på imdb. Vadå? Att jag är grym på att skriva? Jag vet, men tack så mycket för att du tar upp det. Du är en riktig charmör, va? Jag slutar aldrig att bli förvånad över din förmåga att få mig att rodna som om jag vore en ung tjej igen!

Published in: on 26/11/2009 at 20:38  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/11/26/my-name-is-ria/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

