Merry XXX-mas

Aubrey O’day var på någon reality-show för ett tag sedan, tror jag, och sedan prydde hon framsidan till Playboy för inte så länge sen. Men du har antagligen aldrig hört talas om henne, varför hon måste lägga upp bilder som den ovan på sin twitter för att överleva. Det fungerade, för nu har även du hört talas om henne. Jag förstår inte varför, men om du vill se henne framifrån så ser hon ut så här. Det fascinerar mig hur sådana här metoder fungerar för kvinnor. Bara genom att sätta på sig någonting hon stulit från Tomtemors prostituerade syster och visa sitt anus så förlänger hon sin tid i rampljuset med flera månader. Om jag skulle göra någonting sådant så skulle jag bara få prata med psykologen som mina föräldrar har anställt igen.

Uppdatering – efter att ha stirrat på bilden lite längre så fascinerar det mig inte längre. Jag förstår precis varför det fungerar.

Published in: on 26/11/2009 at 00:19  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/11/26/merry-xxx-mas/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

