Sharing is Caring!

Igår kväll började ett “sex tape” med Carmen Electra dyka upp lite överallt på internet. Efter att noga ha gått igenom materialet så kan jag bekräfta att det är ungefär lika hardcore som man förväntar sig att ett sex tape som får vara på youtube är. Det är en intro till en trekant ungefär, vilket i och för sig är sexigt nog. Sexigt nog för vad? Jag vet inte, jag tänkte inte så långt när jag skrev förra meningen. Hur som helst, hur gammal är Carmen? Och har inte hon typ jobbat med porr? Om alla de där filmerna som jag laddade ner när jag var grabb egentligen inte är med Carmen skulle jag känna mig oerhört lurad! Men folk på KaZaA och DC++ skulle aldrig göra något som att döpa om filer. Jag har tappat tråden tror jag.. Klockan är 8 nånting på morgonen, varför förväntar du dig att jag ska vara rolig?

Published in: on 19/11/2009 at 08:52  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/11/19/sharing-is-caring/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

