Girl Power!

Fram till för ungefär en kvart sen så hade jag ingen aning om vem Joanna Krupa var. Jag inser givetvis att mitt liv hittills varit meningslöst, så påpeka inte det i kommentarerna, tack. Anledningen till att jag nu upptäckte henne är att hon ringde upp mig och tyckte att hemsidan är hur grym som helst och undrade ifall jag ville gå på en date. Jag har ingen bra övergång från fantasiscenariot till det verkliga, så jag hoppar bara utan att skriva något roligt. Hon har fått skit från feministgrupper för att hon viker ut sig i Playboy, men tar inte skiten utan lackar ur på de som attackerade henne. Hon säger:

“I think they suffer from lack of knowledge and tunnel vision… What is feminist about discriminating a photo shoot just because it involves female (partial) nudity that happens to give men pleasure? Pathetic.”

Jag skriver givetvis det här på planet på väg till USA där jag ska fria till Joanna. Tack och hej!

Published in: on 05/11/2009 at 16:16  Comments (1)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/11/05/girl-power/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. Ditt liv har varit värdelöst.


Leave a Reply

