Dumbass

Jag har inte skrivit om det här för att jag verkligen inte bryr mig, men det är i alla fall ett gäng ungdomar som har brutit sig in i en massa Hollywoodstjärnors hem och stulit smycken och sånt. Bland de drabbade finns Lindsay Lohan (som var snygg som fan för några år sen, men nu ser ut så här, gissa varför jag valde en gammal bild), Paris Hilton och några fler, men jag är inte så bra med namn. Nu har en tjej från det här gänget fotograferats med halsband stulna från Lindsay. Kan man vara så efterbliven att man i en stad full av paparazzi går runt i stöldgods från en internationellt känd skådespelerska.. det tar emot att skriva skådespelerska.. knarkare? Internationellt känd knarkare beskriver nog Lindsay bättre. Vi kör på det.

Published in: on 02/11/2009 at 12:04  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/11/02/dumbass/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

