I three you!

Jag har alltid haft någon obeskrivlig kärlek till Britney Spears. Det är någonting med sexiga brudar som är flippar ur av berömmelse. Jag kanske drömmer om att en vacker dag råka stöta på henne och att hon inser att min kyla och stabilitet är lösningen på alla hennes problem, samtidigt som hennes pengar och kropp är lösningen på alla mina problem. Antingen det eller så är det bara det faktum att varenda video hon någonsin gjort har varit värd en runk (samma anledning som folk minns Rollergirl för). Nu har hon släppt “3”, en låt om trekanter där hon är sexig med en massa andra brudar i videon (se den här). Förstår du vad jag menar?

Published in: on 31/10/2009 at 18:44  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/10/31/i-three-you/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

