Hahahahahahahahaha

Jag vill börja med att be om ursäkt för att det kommer två inlägg om Shauna Sand i rad, men jag kunde inte motstå att lägga upp det här. Hennes styvdotter Shayne Lamas (ja, jag vet att jag börjar tänja på definitionen av kändis, men jag ska skärpa mig) uttalade sig om Shaunas perfekt ljussatta och redigerade sexvideo som “råkade” komma i händerna på Vivid Entertainment som samtidigt “råkade” ha ett kontrakt med Shaunas underskrift på, och utan modifiering är det här bland det roligaste jag läst sen jag läste mina senaste inlägg tidigare idag. Hon säger:

“It’s no shock that Shauna basically gave her seal of approval on the tape. She will probably try to get producing and directing credit as well. I hear it’s pretty hardcore and she does all her own stunts too!

There has never really been much of a difference between Shauna and a blowup doll… Cheap, mostly plastic and a head full of air. She is pure trash.”

Ok, det var kul, nu ska jag försöka att undvika tuttar.. jag menar Shauna. BOOBS!

Shayne Lamas
Published in: on 27/10/2009 at 16:22  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/10/27/hahahahahahahahaha/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

