SS-porr!

Jag skulle inleda den här artikeln med att skriva nåt i stil med “om ni inte har koll på vad som händer kring Shauna Sand just nu…”, men insåg medan jag skrev det att ni antagligen inte ens vet vem Shauna Sand är. Till skillnad från mig så har ni tillräckligt intressanta liv för att inte behöva gräva ner er i kändisars privatliv för att fylla livet med någon artificiell form av mening.. Men tyck inte synd om mig, jag har faktiskt en Playstation 3 också, så haha, skrattar bäst som skrattar sist!

Hur som helst så har Vivid Entertainment fått tag på en sexvideo med Shauna och ämnar att börja sälja den. Shauna säger “nej nej” men Vivid säger “jo jo, du har skrivit under”. Shauna säger “nej nej” igen men efter att ha suttit med Vivid och en expert på handstilsanalys (spåtant?) så säger hon “ok då”. Eftersom filmen har sjukt bra ljussättning och kamerahantering (ja, jag har redan sett trailern) så finns det ingen tvekan om att filmen var gjord för att publiceras. Kolla in den officiella hemsidan och sluta döma mig, jag måste ersätta mitt sociala liv med någonting, och då kan det lika gärna vara fula brudar med stora tuttar på internet!

Published in: on 26/10/2009 at 12:22  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/10/26/ss-porr/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

