Hmm… vad ska jag ha på mig…?

Russian Roulette är Rihannas nya skiva tror jag. Jag hittade den här bilden och den är formad som ett skivomslag, så vad skulle det annars kunna vara? Det är inte det viktiga, det viktiga är vad som händer med Rihannas klädsmak. Ända sedan Chris Brown bankade vettet ur henne så har hon verkat tävla med Lady Gaga i att hitta det mest random objektet att använda som kläder. Jag ska någon gång gå in till hennes hus, klä av mig naken och låtsas vara död på hennes golv. Oddsen för att hon en dag kommer att plocka upp mig och sätta på mig är ju antagligen rätt goda, så det är värt ett försök.

Published in: on 23/10/2009 at 19:47  Comments (1)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/10/23/hmm-vad-ska-jag-ha-pa-mig/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. Hahahahahaha


Leave a Reply

