Haha, du är sämst!

För lite mer än ett år sedan dumpade Leonardo DiCaprio modellen Gisele Bundchen (bild här), och jag var jävligt lack över att han gjorde det. Men sen blev han ihop med Bar Rafaeli (bild här), vilket mer än rättfärdigade tidigare nämnt dumpande. Sedan dumpade han henne också och jag var återigen lack som fan! I den artikeln gav jag Leo specifika instruktioner för hur han skulle göra för att återfå min respekt. Men istället för att göra sitt bästa för att fixa det och inte förlora mig som personlig rådgivare i kärlekslivet så blir han ihop med Whitney Port från The Hills/The City. Whitney är söt, det är inget snack om saken, men att jämföra henne med Bar är som att jämföra sin 5-årings kartongbil med en Jaguar. Visst är den gullig och kanske till och med rullar, men du måste vara släkt med Rain Man för att ens överväga att ta ut den på gatorna. Bra jobbat, Leo.

Published in: on 19/10/2009 at 11:51  Leave a Comment  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/10/19/haha-du-ar-samst/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

