Låt mig vara!

Ok, juli månad blev en total flopp från wtmfd’s sida, jag är medveten om det. Men lyssna på mig, jag studerar. Det innebär att när sommaren nalkas måste jag använda varje dag till att sälja min kropp så pass mycket och ofta att jag bara behöver sälja min kropp varannan helg under skolåret. Med tanke på att jag får sälja min kropp så mycket och på att mina kunder oftast ser ut ungefär så här så har jag inte lust att skriva om sådant som jag skriver om här på wtmfd. Tänk dig att du jobbar som vinprovare och folk ringer dig för att dricka vin med dig efter jobbet hela tiden. Du skulle också säga “Nej! Nej, jag har fått nog av dig och dina silikonkompisar med sina jävla oljor och sjuka porrfantasier!”. Dessutom skulle du inte orka skriva i en blogg om vin. Jag tror att den där historien lät mycket bättre i mitt huvud.

Published in: on 02/08/2009 at 19:41  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/08/02/lat-mig-vara/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

