Jävla skit, igen!

För lite mer än ett år sedan, när wtmfd körde sin första runda, skrev jag om hur dum i huvudet Leonardo DiCaprio var för att han gjorde slut med Gisele Bundchen (bild här). Dessutom skrev jag om hur mycket jag hatade honom, men återigen började respektera honom, då han snabbt skaffade sig en ny, ännu mer perfekt flickvän; Bar Rafaeli från bilden ovan. Nu går det rykten om att han ska ha dumpat Bar också, vilket uppgraderar mitt hat mot Leo (se honom kyssa en kille här, för han är en bögjävel!). Det enda han kan göra för att återställa min respekt för honom är att komma tillbaka med en ännu mer perfekt flickvän, vilket måste vara Megan Fox, fast det duger inte så, utan det måste vara en Megan Fox som kan transformeras till antingen en Ferrari Enzo eller till två stycken av sig själv, samt är “kompis med förmåner” med Elle Liberachi. Lycka till, Bögleo.

Published in: on 09/06/2009 at 19:02  Leave a Comment  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/06/09/javla-skit-igen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

