Salt, citron och Tila

Jag vet inte vad det är med Tila Tequila som attraherar mig så mycket. Kanske är det att hennes kirurger har gett henne en så gott som felfri kropp. Kanske är det är att hon fortfarande ser ut som att hon är 13 i ansiktet, vilket väcker någon tidigare okänd äckelgubbe inom mig. Eller är det kanske att hon är så porrig att hon även när hon är barfota låtsas som att hon har på sig stilletklackar? Spekulera kan man göra, men min bästa gissning är att det är de 50 000 kr som hon betalade mig för att jag ska göra reklam för hennes hemsida. Haha, jag skojar, 50 000 och en avsugning fick hon ge mig, man ska ju inte vara för billig.

Published in: on 04/06/2009 at 14:23  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/06/04/salt-citron-och-tila/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

