Det blir värre

Jag har tidigare hatat väldigt mycket mot Lady Gaga, och jag erkänner att det mest var baserat på henne som artist och bärare av extremt fula kläder. Nu har jag sett en intervju med henne gjord av jag bryr mig inte om vem, för de pratar med Lady Gaga vilket tyder på ignorans (se den här). Och nu när jag har sett personen Lady Gaga lite mer, måste jag erkänna att mitt hat mot henne har expanderat mer än Jessica Simpsons kropp. Hon är vidrig på alla sätt och vis och jag tror att om jag fick välja mellan sex med Gaga till hennes egen musik, och att bli gangbangad i duschen på Kumla, så skulle jag behöva tänka efter länge och ordentligt. Om du tänkte vara rolig nu och kommentera om att jag är grinig för att jag inte möter hennes krav på en kille (stor penis, för er som inte orkar titta på videon) kan jag säga att det är helt befängt, din mamma var överväldigad och sa att det var omöjligt att andas när hon tillfredsställde mig igår. Fråga henne.

Published in: on 30/05/2009 at 20:46  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/05/30/det-blir-varre/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

