Hello, UK!

Maxim har valt ut 23-åriga Elle Liberachi från Storbritannien till årets Cover Girl of the Year. Jag, personligen är enormt upprörd över detta. Jag känner mig som en idiot när jag förstår att jag har gått runt en hel livstid utan att någonsin ens höra talas om Elle. Min misstanke är att Bush välde mörkade att det fanns sexiga modeller utanför USA, varför jag är väldigt tacksam för att Obama har tagit över. Säg aldrig att vi inte är medvetna om den politiska situationen här på WTMFD. Miley for prez 2012!

Sugen på mer bilder på Elle, pervo? Klicka här.

Published in: on 20/05/2009 at 10:15  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/05/20/hello-uk/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

