Perfektion

Jag vet vad du tänker. Du tänker “ok, ett inlägg om Megan Fox, nu ska han berätta om hur perfekt hon är”. Du har så otroligt rätt! Ta vara på det här, det är inte ofta jag ger dig credd som läsare, men nu har du faktiskt rätt (visst var jag duktig som förutspådde vad du skulle tänka?). Hur som helst, Megan har precis visat sig vara ännu perfektare, vilket är ett ord som svenskalärare anser är helt korrekt när det talas om Fröken Fox. Hon har i en intervju med tidningen Esquire avslöjat att hon definitivt är bisexuellt. Jag blev en gång tillfrågad om jag skulle ha en trekant med Megan Fox och min egen mamma, och jag fick tänka länge och noga innan jag kom fram till att Megan Fox är så snygg att jag skulle ha en trekant med henne och en sexuellt förvirrad Mike Tyson, så den föregående frågan tappar sin vikt lite grann. Titta på den här bilden och säg emot mig, varpå jag kan konstatera att du är homosexuell och be dig att sluta besvära mig när jag fantiserar om Megan!

Published in: on 13/05/2009 at 20:17  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/05/13/perfektion/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

