Two dildos!

Jag vet att trailern för “Bruno: Delicious Journeys Through America for the Purpose of Making Heterosexual Male” har varit ute ett tag, men jag har haft annat för mig och om du ska komma med klagomål kan du väl starta en egen hemsida om det är så jävla enkelt. Hur som helst, Sacha Baron Cohens nya film är snart ute (10 juli), och jag förutspår att jag kommer att se den när den kommer samt att din pappa kommer att bli otroligt stött av filmen. Se trailern, se filmen när den kommer och skriv ditt nummer i kommentarerna om du är Ida Ljungqvist. Jag är en maskin, baby! 😉

UPPDATERING – Ha, jag glömde nyheten i all hybris. Baronen brände sönder sitt anus när han skulle bleka sitt rumphår för rollen. Det är faktiskt roligt nog utan att jag behöver lägga till något.

Published in: on 08/05/2009 at 19:24  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/05/08/two-dildos/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

