Det är som julafton!

En gång i tiden ansåg jag att Beyonce var så snygg att jag skulle ha sex med henne även om det var tvunget att ske framför hela min släkt, men på senaste tiden har hennes personlighet börjat irritera mig en hel del, och eftersom jag är en så bra kille som inte bara tittar på en kvinnas yttre så har min vilja att ha sex med henne gått från “Även om jag förlorar en arm för det” till “Även om jag får en tusen nålar på armen för det”. Nu har Howard Stern (googla om du inte vet vem det är, lätt värt det) sett till att min vilja har gått ännu lägre till “Bara om jag får göra tusen nålar på henne” genom att släppa en oredigerad version av “If I were a boy” från hennes framförande på The Today Show (hittas här). Jag tror inte att jag någonsin blivit så här glad över att något negativt händer någon vars musikvideos jag förlorat en hel del potentiella barn till.

Published in: on 22/04/2009 at 17:19  Comments (2)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/04/22/det-ar-som-julafton/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Det skönaste i det här ljudklippet måste ju ändå vara radiopratarens hånskratt. Skön snubbe. Jag skulle göra honom mot att få ge beyonce tusen nålar…

  2. helt klart, han är hur söt som helst:


Leave a Reply

