Jag är i spillror

Bara dagar efter att Harry Potter-stjärnan, Fatty McBoomboom, arresterats för innehav av marijuana kommer nu ännu en drogrelaterad skandal från kändisvärlden. Stjärnan bakom barnvänliga hits som “That’s that shit”, “Let’s get blown” och “I wanna fuck you”, Snoop Dogg, har visat sig bruka cannabis han med. Mr Dogg rökte på live med sina fans via ustream (se klippet här) och filosoferade om saker som att Obama också har rökt innan han blir för hög för att göra något annat än fnissa och dricka vatten. Om du inte är chockad nu har du ingen skam i kroppen och jag hoppas att du finner Gud innan Guds små leprechauns som hatar syndare hittar dig! Ärligt talat, hittills har jag kollat på bilder som den ovan och trott att Snopp helt enkelt uppskattar bukkake mer än den genomsnittliga mannen, och vem är jag att döma liksom?

Published in: on 10/04/2009 at 14:45  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/04/10/jag-ar-i-spillror/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

