Sammanträffande?

Alex Da Silva, en koreograf till amerikanska dansprogrammet “So you think you can dance?” är anklagad för att ha utfört sexuella övergrepp på åtminstone 4 av sina danselever. Bilden ovan föreställer Daniel Da Silva, dansare och typ bögig handy-man på svenska programmet “Let’s Dance”. Jag är inte den som brukar dra förhastade slutsatser men i detta fall är det uppenbart att det är något fel på folk som dansar och heter Da Silva, varför jag rekomenderar att Daniel överlämnas till den trevliga personalen på Guantanamo Bay så snabbt som möjligt, varefter SÄPO borde göra mig till hederssheriff och mitt namn stå i snurrande tidningar världen över för att jag räddat unga, hoppfulla dansarflickor från ett säkerligen hemskt öde. Tidigare nämnda flickor är givetvis välkomna att tacka mig för min heroism på mitt palats. Säg bara inget till min flickvän, Megan Fox.

Published in: on 05/04/2009 at 16:55  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/04/05/sammantraffande/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

