Keep rollin’

Ärligt talat var det så länge sen jag hörde något om Limp Bizkit att jag förmodade att de alla hade blivit dödade av Eminem i ett vilt knivbråk några år sedan. Fred Durst visade sitt vackra ansikte för fotografer igår och motbevisade min förmodan. Istället tror jag nu att de har gått med i Hare Krishna, blivit kickade därifrån (först efter att de övergett alla sina jordliga tillgångar) och därefter spenderat dagarna med att bo på Nepals smutsiga gator och äta upp varandra, vilket förklarar varför endast Durst är med på bild.

Alternativt har jag absolut ingen koll på någon annan medlem i bandet och Durst har visat sig ofta men jag upptäckte först idag att han ser ut som röv. Men den första förklaringen är givetvis mycket mer realistisk och den jag ska berätta för mina påhittade kompisar om.

Published in: on 20/03/2009 at 18:03  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2009/03/20/keep-rollin/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

